Velkommen til mellemtrinnet

Skoleforløbets mellemste trin er 4.-6. klasse. På mellemtrinnet udbygger eleverne deres færdigheder i de fag, som blev introduceret i indskolingen, og der kommer nye fag til som eksempelvis håndværk og design (4. klasse), tysk (5. klasse) og madkundskab (5. klasse).

Mellemtrinnet har ca. 140 elever fordelt på 6 klasser.

Vi vægter faglighed og trivsel højt i klasserne, og vores motto er: Et godt sted at være er et godt sted at lære.

"Læring og det sociale aspekt på tværs af klasserne prioriteres også for at styrke det store og samlende fællesskab. Rent praktisk betyder det, at vi på fagdage, i emneuger og på ture ud af huset ofte blander eleverne på tværs af klasserne.

Vi har lavet en lille folder, der fortæller lidt om dagligdagen på mellemtrinnet – god læsning.